Termeni și informații pentru consumatori

§ 1 Regulamente de bază

(1) Următorii termeni și condiții se aplică tuturor contractelor dintre IS Development s.r.o., Třída práce 42, 79201 Bruntál, CZ - denumite în continuare furnizorul - și clientul, care www.xoffroad.world pe site-ul web să fie închis. Cu excepția cazului în care se convine altfel, este exclusă implicarea propriilor condiții ale clientului.

(2) Consumatorii în sensul următoarelor reglementări sunt orice persoană fizică care încheie o tranzacție juridică într-un scop care nu poate fi atribuit nici comercial sau independent. activitate profesională. Antreprenor este orice persoană fizică sau juridică sau un parteneriat juridic, în încheierea unei tranzacții juridice în exercitarea activității sale profesionale sau comerciale independente.

(3) Limba contractului este germana. Textul integral al contractului nu este stocat oferit. Inainte de a trimite comanda prin sistemul online - cos de cumparaturi, datele contractului pot fi printate folosind funcția de imprimare a browserului sau salvate electronic. După primirea comenzii oferite de datele comenzii, informațiile cerute de lege pentru contractele la distanță și Termenii și condițiile generale sunt trimise din nou clientului prin e-mail.

Dacă cererile de oferte, de exemplu prin telefon, transmise prin e-mail, în scris sau printr-un formular de cerere integrat pe site-ul web către furnizor, clientul primește toate datele contractului în contextul unei oferte obligatorii trimise prin e-mail, care poate tipări sau salva pe client electronic.

§ 2 contract

Obiectul contractului este vânzarea de bunuri. Detaliile, în special caracteristicile esențiale ale mărfurilor, pot fi găsite în descrierea articolului și informații suplimentare pe site.

§ 3 Încheierea contractului

(1) Descrierile de produse ale furnizorului de pe Internet nu sunt obligatorii și nu reprezintă o ofertă obligatorie pentru încheierea unui contract.

(2) Clientul poate o ofertă de cumpărare (comandă) obligatorie în sistemul Online - Faceți coș de cumpărături. Achiziția de bunuri destinate a fi plasate în „coșul de cumpărături”. Clientul prin intermediul butonul corespunzător din bara de navigare pentru a apela „coșul de cumpărături” și apoi a face modificări în orice moment. După apelarea paginii „Checkout” și introducerea datelor personale și a condițiilor de plată și livrare toate datele comenzii sunt în sfârșit afișate din nou pe pagina rezumatului comenzii. Înainte de a trimite comanda, clientul are posibilitatea de a verifica din nou toate detaliile pentru a le modifica, (folosind și „spatele” browser de internet) sau anulați achiziția. Prin trimiterea comenzii prin „comanda de plată”, clientul face o ofertă obligatorie oferită. Clientul primește un e-mail automat despre primirea comenzii sale, care nu conduce la încheierea contractului.

(3) Acceptarea ofertei (și deci a contractului) se face fie prin confirmare în scris (ex. e-mail), în care clientul a confirmat mărfurile procesarea comenzii sau livrarea sau prin livrarea mărfii. In cazul in care clientul in termen de 2 zile nu are confirmarea comenzii sau notificarea expedierii sau nu are marfa, acesta nu mai este obligat la comanda sa. Dacă sunt necesare deja servicii prestate vor fi rambursate imediat în acest caz.

(4) solicită clientului să achiziționeze bunuri sau la cotații individuale în afara sistemului online - coș de cumpărături, de exemplu, prin telefon, transmis prin e-mail, în scris sau printr-un integrate în formularul de solicitare a site-ului către vânzător, nu sunt obligatorii pentru client. Furnizorul va transmite clientului în acest scop o ofertă obligatorie în scris (de exemplu prin e-mail) care o poate accepta în termen de 5 zile de la client.

(5) Finalizarea comenzii și transmiterea tuturor informațiilor necesare în legătură cu contractul final este parțial automatizată prin e-mail. Prin urmare, clientul trebuie să se asigure că instrumentul depus de către acesta adresa de e-mail oferită este corectă, primirea e-mailurilor asigurată din punct de vedere tehnic și în special nu este împiedicată de filtrele de spam.

§ 4 Prețuri, costuri de transport

(1) Referințele din prețurile ofertei respective și costurile de transport sunt prețuri finale. Acestea includ toate componentele prețului, inclusiv toate taxele aplicabile.

(2) Costurile de transport nu sunt incluse în prețul de achiziție. Sunteți pe pagina „Plata și expediere” apelabil, sunteți raportat separat în timpul procesului de comandă și trebuie să fiți plătit suplimentar de către client, cu excepția cazului în care se promite taxa de livrare.

(3) Clientul primește o factură care arată TVA-ul.

§ 5 Condiții de plată și livrare

(1) Condițiile de plată și de expediere vă rugăm să vă informați prin e-mail.

(2) Cu excepția cazului în care se prevede altfel în plata individuală, revendicările de plată din contractul finalizat sunt imediat datorate pentru plată.

(3) În cazul în care un membru desemnat de client, produsul, contrar așteptărilor, nu va fi disponibil în ciuda încheierii prompte a unei tranzacții de acoperire adecvate a unui furnizor din motive care nu clientul va fi informat imediat despre indisponibilitatea și rambursarea în cazul retragerii oricăror plăți deja efectuate imediat.

(4) Pentru consumatori este reglementat prin lege că riscul de pierdere accidentală și deteriorare accidentală a produsului vândut în timpul expedierii până la livrarea mărfurilor trece către client, indiferent dacă transportul este asigurat sau neasigurat are loc.

Dacă clientul este antreprenor, aprovizionarea și expedierea se fac pe propriul risc.

§ 6 Costuri de returnare la exercitarea dreptului de anulare

În cazul exercitării dreptului legal relevant al consumatorului de a anula contractul la distanță, se convine ca clientul să suporte costurile returului. În cazul în care bunurile au fost instalate sau prezintă semne de utilizare, vânzătorul are dreptul de a aplica o reducere a sumei returnate pentru bunuri. În cazul returnării, vom rambursa banii în termen de cel târziu 30 de zile de la primirea bunurilor fără defecte.

§ 7 Reținerea, păstrarea proprietății

(1) Un drept de drept, pe care Clientul îl exercită numai dacă este de încasat din aceeași relație contractuală.

(2) Bunurile rămân până la plata integrală a prețului de cumpărare de către vânzător.

(3) Dacă clientul este un antreprenor, se aplică și următoarele:

a) Vânzătorul își păstrează dreptul de proprietate asupra bunurilor până la soluționarea completă a tuturor pretențiilor care decurg din relația de afaceri în curs. Înainte de transferul dreptului de proprietate asupra bunurilor este un gaj sau în scopuri de securitate nu este permisă.

b) Clientul poate revinde bunurile în cursul normal al afacerii. În acest caz, el ne cesionează toate creanțele în cuantumul facturii, care provin din revânzare la care acceptarea misiunii de la furnizori. Clientul este, de asemenea, autorizat să încaseze datoria. În măsura în care își îndeplinește în mod corespunzător obligațiile de plată, furnizorul își rezervă dreptul, totuși, de a încasa singur datoria.

c) La conectarea și amestecarea mărfurilor, vânzătorul dobândește proprietatea comună asupra noului articol proporțional cu valoarea pe factură a mărfurilor rezervate cu celelalte articole procesate la momentul respectiv de prelucrare.

d) Furnizorul se obligă să elibereze garanțiile pe care le are dreptul la cererea clientului în măsura în care valoarea realizabilă a garanției de la vânzător depășește creanța garantată cu mai mult de 10%. Alegerea titlurilor de valoare care urmează să fie eliberate revine furnizorului.

§ 8 Garanție

(1) Prevederile statutare.

(2) Întrucât consumatorului i se cere să verifice mărfurile imediat după livrare pentru a verifica caracterul complet, defecte evidente și daune, iar reclamațiile vânzătorului și expeditorului informează cât mai curând posibil client. Clientul nu se conformează, acest lucru nu are niciun efect asupra revendicărilor legale de garanție.

(3) Dacă clientul este un antreprenor, prin derogare de la alineatul (1):

a) termenul de calitate a mărfurilor numai informațiile proprii ale furnizorului și descrierea produsului producătorului conform acordului, dar nu alte reclame, promoții și declarații publice din partea producător.

b) Clientul este obligat să inspecteze bunurile imediat și cu atenția cuvenită la variațiile de calitate și cantitate și defectele evidente în termen de 7 zile de la primirea mărfii de către vânzător in scris, pentru protectia termenului este suficienta trimiterea la timp. Acest lucru se aplică și defectelor ascunse descoperite ulterior. Cu încălcarea anchetei și mustrării, afirmarea revendicărilor de garanție este exclusă.

c) În cazul unor defecte, vânzătorul le face la alegerea sa prin reparare sau înlocuire. Dacă reparația eșuează de două ori, clientul poate cere o reducere sau se poate retrage din contract, la discreția sa. În caz de reparație, furnizorul nu trebuie să suporte costurile sporite ocazionate de expedierea mărfii într-un alt loc decât cel de executare, cu condiția ca expedierea să nu respecte utilizarea prevăzută a mărfurilor.

d) Perioada de garanție este de un an de la data livrării. Perioada scurtă de garanție nu se aplică vânzătorului daune cauzate din culpă, care rezultă din vătămarea vieții, membrului sau sănătății și daunele cauzate din neglijență gravă sau intenționată sau de rea-credință a furnizorului, precum și pretenții în regres în conformitate cu §§ 478, 479 BGB.

§ 9 Răspundere

(1) Furnizorul este răspunzător pentru fiecare răspundere nelimitată pentru prejudiciile rezultate din vătămarea vieții, a corpului sau a sănătății, pentru, în toate cazurile de intenție sau neglijență gravă, ascundere frauduloasă a unui defect, asumarea garanției pentru starea articolului achiziționat, în caz de deteriorare Legea răspunderii pentru produse și în toate celelalte cazuri stabilite de lege.

(2) Dacă este vorba de obligații contractuale esențiale, răspunderea furnizorului în caz de neglijență ușoară a prejudiciului tipic previzibil. Obligații contractuale materiale sunt obligații materiale care decurg din natura contractului și a căror încălcare ar pune în pericol scopul contractului și obligațiile pe care vânzătorul le impune contractului la conținutul său pentru scopul contractului, care face ca executarea corectă a contractului să fie cât de cât posibil și la care clientul se poate baza în mod regulat.

Răspunderea

(3) este exclusă în cazul încălcării cu neglijență ușoară a obligațiilor contractuale nesemnificative.

(4) Comunicarea datelor prin Internet nu poate fi garantată fără erori și/sau disponibilă în orice moment în stadiul actual al tehnicii. Furnizorul este răspunzător în măsura în care fie pentru disponibilitate continuă neîntreruptă și nici site-ul web și serviciile oferite acolo.

§ 10 Legea aplicabilă, locul efectuării, jurisdicția

(1) Se aplică legea germană. Numai pentru consumatori, această alegere a legii, în măsura în care aceasta face protecția oferită de dispozițiile imperative ale legii țării de reședință obișnuită a consumatorul nu este retras (favorabilitatea).

(2) performanța pentru toate aspectele afacerii, precum și jurisdicția furnizorului existent este sediul furnizorului, dacă clientul nu este un consumator, ci un comerciant, entitate juridică de drept public sau bunuri publice speciale. Același lucru se aplică dacă clientul nu are jurisdicție generală în Germania sau UE sau domiciliul sau reședința obișnuită în momentul în care acțiunea nu este cunoscută. Autoritatea de asemenea, apelați la instanța din altă jurisdicție legală rămâne neafectată.

(3) Prevederile CISG nu se aplică în mod expres.

Link către platforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/